Toegangscontrole
In veel bedrijfshuishoudens is het sleutelbeheer een arbeidsintensieve bezigheid. Wie krijgt toegang tot wáár, wanneer en waarom?
Vanwege de flexibilisering van de werktijden is het ook steeds lastiger om de toegang tot uw gebouw, winkel of bepaalde afgesloten ruimtes te beheersen. Is het nodig dat uw schoonmaakdienst ook op zondag naar binnen kan, terwijl zij alleen op maandagavond aan de slag gaat? En omdat uw marketing manager regelmatig overuren maakt, hoeft dat toch niet te betekenen dat iedereen 's avonds kan in- en uitlopen. Zo zijn er tal van situaties te bedenken waarin het uitermate efficiënt, maar ook veilig zou zijn als u de toegang tegelijkertijd beheersbaar maakt. Sleutels willen bovendien nog wel eens zoekraken. Naast tijd en ergernis kost vervanging van sleutels of sloten veel geld.
Alltronics kan complete oplossingen bieden voor toegangscontrole van bijvoorbeeld personeel, bezoekers, klanten en leveranciers bij hoofdingangen, goederenontvangst, achterdeuren, magazijnen, kantines, parkeerplaatsen etc.
Met handsfree en proximity-kaarten, die een optimale combinatie van veiligheid en gebruiksgemak bieden, kunnen wij uw gebouw gecontroleerd gesloten houden.